Beter eten is beter leven.

Inspireren met Beter eten.

Inspireren met de Beter eten nieuwsbrief.

Wij informeren, inspireren en motiveren iedereen graag om gezonder en duurzamer te eten en leven. In 2022 publiceerden we 8 Beter Eten e-mailnieuwsbrieven vol informatie en inspiratie over het volgen van een gezonder, duurzamer menu en de voordelen hiervan. Per keer hebben tot wel 3 miljoen klanten onze nieuwsbrief ontvangen.

Beter eten Festival.

In 2022 organiseerde Albert Heijn het Beter eten Festival. Twee dagen waar de klant alles kon leren over hoe we samen beter kunnen eten. 14.000 bezoekers konden de missie van Albert Heijn nu op een andere manier dan in de winkel of online zien, proeven en beleven. Iedereen met interesse in voeding kon leren over een gezonde leefstijl, hoe eten ons kan verbinden en hoe we de wereld beter kunnen achterlaten voor volgende generaties. Er waren verschillende topsprekers, interactieve sessies en workshops en natuurlijk volop voedsel van nu en morgen. Naast de bezoekers hebben we met de promotie van dit evenement 13 miljoen mensen bereikt.

Voordat de deuren van het festival openden voor klanten, organiseerde Albert Heijn een speciale dag voor meer dan 3.000 collega’s. Naast een mooie kans om elkaar te ontmoeten en samen te genieten van eten en drinken, konden ook zij deelnemen aan interactieve sessies en zich laten inspireren door interne sprekers, zang, muziek en tafelgesprekken.

Beter eten met collega’s.

In de eerste weken van 2022 gingen we met onze collega’s aan de slag met een campagne waarmee we het makkelijker maakten om hun gezonde voornemens echt aan te pakken in het nieuwe jaar. Of het nu ging over stoppen met roken of meer sporten, wij gaven ze daarvoor tools en ondersteuning. Denk bijvoorbeeld aan de groepstraining 'Rookvrij! Ook jij?', een praktische training waarin je met de steun van een groep samen op weg gaat naar een rookvrij leven. Daarnaast bieden we onze collega’s het hele jaar door verschillende voordelen en services, zoals de Mijn Leefstijlcoach app en het fietsplan. Zo kunnen collega’s eenvoudig gezond eten en drinken, bewegen en ontspannen met korting en maken we het makkelijker om aan goede voornemens te werken.

Inspireren met Beter eten.

Beter eten is beter leven.

Beter eten Festival.

In 2022 organiseerde Albert Heijn het Beter eten Festival. Twee dagen waar de klant alles kon leren over hoe we samen beter kunnen eten. 14.000 bezoekers konden de missie van Albert Heijn nu op een andere manier dan in de winkel of online zien, proeven en beleven. Iedereen met interesse in voeding kon leren over een gezonde leefstijl, hoe eten ons kan verbinden en hoe we de wereld beter kunnen achterlaten voor volgende generaties. Er waren verschillende topsprekers, interactieve sessies en workshops en natuurlijk volop voedsel van nu en morgen. Naast de bezoekers hebben we met de promotie van dit evenement 13 miljoen mensen bereikt.

Inspireren met de Beter eten nieuwsbrief.

Wij informeren, inspireren en motiveren iedereen graag om gezonder en duurzamer te eten en leven. In 2022 publiceerden we 8 Beter Eten e-mailnieuwsbrieven vol informatie en inspiratie over het volgen van een gezonder, duurzamer menu en de voordelen hiervan. Per keer hebben tot wel 3 miljoen klanten onze nieuwsbrief ontvangen.

Beter eten met collega’s.

In de eerste weken van 2022 gingen we met onze collega’s aan de slag met een campagne waarmee we het makkelijker maakten om hun gezonde voornemens echt aan te pakken in het nieuwe jaar. Of het nu ging over stoppen met roken of meer sporten, wij gaven ze daarvoor tools en ondersteuning. Denk bijvoorbeeld aan de groepstraining 'Rookvrij! Ook jij?', een praktische training waarin je met de steun van een groep samen op weg gaat naar een rookvrij leven. Daarnaast bieden we onze collega’s het hele jaar door verschillende voordelen en services, zoals de Mijn Leefstijlcoach app en het fietsplan. Zo kunnen collega’s eenvoudig gezond eten en drinken, bewegen en ontspannen met korting en maken we het makkelijker om aan goede voornemens te werken.

Voordat de deuren van het festival openden voor klanten, organiseerde Albert Heijn een speciale dag voor meer dan 3.000 collega’s. Naast een mooie kans om elkaar te ontmoeten en samen te genieten van eten en drinken, konden ook zij deelnemen aan interactieve sessies en zich laten inspireren door interne sprekers, zang, muziek en tafelgesprekken.