De beweging in een oogopslag.
Binnen Beter voor Natuur & Boer werkt Albert Heijn samen met ongeveer 1.200 boeren en telers. Zie hieronder de belangrijkste ontwikkelingen.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Eieren.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Eieren.
Introductie Beter voor Natuur & Boer, Aardappelen, Groente en Fruit, - Kip en Varken.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Zuivel.
Lancering Beter voor Natuur & Boer.
In 2023 elektrisch transport in het centrum van Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam.
In 2030 verminderen we de CO2e-uitstoot in de keten met 45% ten opzichte van 2018. groene stroom.
In 2030 volledig elektrisch bezorgen en beleveren.
In 2024 alle eigen winkels gasloos.
In 2023
95% van alle eigen winkels gasloos.
Aandeel verspilling per kilogram verkocht voedsel.
In 2023 reduceerden we 3,6 miljoen kilogram voedselverspilling met AH Overblijvers, dynamisch afprijzen en inzet van AI-technologie.
In 2030 willen we onze voedselverspilling met 50% hebben verminderd ten opzichte van 2016.
Verkochte producten van plantaardige oorsprong.
Begin 2024 behaald.
Reductie in miljoenen kilogram.
In 2023 verkopen we meer producten in een zak in plaats van in een bak. Dit heeft een bijdrage geleverd aan het reduceren van verpakkingsmateriaal.
In 2025 willen we 20 mln kg verpakkingsmateriaal hebben bespaard t.o.v. 2018.
Verkochte producten van plantaardige oorsprong.
Verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong.
In 2023 heeft de introductie van AH Terra met 200 plantaardige producten hier een bijdrage aan geleverd.
In 2025 willen we dat 50% van de verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong is, in 2030 is dat doel 60%.
Verkochte producten van plantaardige oorsprong.
In 2023 hadden bijna 3.500 eigenmerkproducten een Nutri-Score A of B.
Verder naar Missie
Terug naar overzicht
De beweging in een oogopslag.
Aandeel verspilling per kilogram verkocht voedsel.
In 2023 reduceerden we 3,6 miljoen kilogram voedselverspilling met AH Overblijvers, dynamisch afprijzen en inzet van AI-technologie.
In 2030 willen we onze voedselverspilling met 50% hebben verminderd ten opzichte van 2016.
Verkochte producten van plantaardige oorsprong.
Begin 2024 behaald.
Reductie in miljoenen kilogram.
In 2023 verkopen we meer producten in een zak in plaats van in een bak. Dit heeft een bijdrage geleverd aan het reduceren van verpakkingsmateriaal.
In 2025 willen we 20 mln kg verpakkingsmateriaal hebben bespaard t.o.v. 2018.
Verder naar Missie
Verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong.
In 2023 heeft de introductie van AH Terra met 200 plantaardige producten hier een bijdrage aan geleverd.
In 2025 willen we dat 50% van de verkochte eiwitten van plantaardige oorsprong is, in 2030 is dat doel 60%.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Eieren.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Eieren.
Introductie Beter voor Natuur & Boer - Aardappelen, Groente en Fruit, - Kip en Varken.
Introductie Beter voor Natuur & Boer Zuivel.
Lancering Beter voor Natuur & Boer.
Binnen Beter voor Natuur & Boer werkt Albert Heijn samen met ongeveer 1.200 boeren en telers. Zie hieronder de belangrijkste ontwikkelingen.
In 2023 elektrisch transport in het centrum van Utrecht, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam.
In 2030 verminderen we de CO2e-uitstoot in de keten met 45% ten opzichte van 2018. groene stroom.
In 2030 volledig elektrisch bezorgen en beleveren.
In 2023
95% van alle eigen winkels gasloos.
In 2024 alle eigen winkels gasloos.
In 2023 hadden bijna 3.500 eigenmerkproducten een Nutri-Score A of B.